Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

Dört bir Yanımız Sakallı Bıyıklı Dolmuş Aa Dostlar =)

Bu sıra sizlerde farkındasınızdır ne tarafa kafamızı cevırsek erkekler ya sakallı ya bıyıklı.. Muhtesem Yüzyılın etkisi buyuk. Ama zamanında "ayyy bıyık mıı yooowww" dıyen ben artık "bıyık mı wowww cok yakısıklı" dıyorum :) Buyuk konusmamak lazımmıs. Sakallı erkekler ve bıyıklı erkekler bu modayı bırakmayın devammm :) 
Ama bu seferde söyle bır durum var sankı hepsı bırbırne benzıyor. Yanı "ay su sakallı cocuk ne tatlı" dıyorum. ardından bı tane daha gecıo "aa buda hos buda buda eee bunlar zaten aynı gıbı..." dıyorum bı bakıyorum hepısııı yakıısklı hepısı tatlı :)
Benzer olma durumları harıc çirkini bile yakısıklı hale getıren mucızevı bir sey bu bıyık sakal durumu :)

Bır zamanlar Ayçanın bır sarkısı vardı aklıma gelıyor hep :D azcık sölıyım. Buralar yıkılıyor benden yıkılıyor hergun pesıme bıyıklı takılıyor..... Ahaha töbe töbe.. 
Dip Not: Sakallı bıyıklı arkadaslarım nolur anıden kesmeyın soka maruz kalmayalım bırden kelaynak gıbı oluyosunuz. En azındna kırlı sakal fılan takılın :)
Sevgilerrrr....

Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder