Sayfalar

3 Aralık 2012 Pazartesi

Clarins vs Neutrogena Eye MakeUp Romover


Clarins çift fazlı hassas gözler için göz makyaj temizleyicisi ayrılmaz bir parçam olmuştu. Hatta yurt dışına her çıkışımda kutu kutu almadan kendimi alamıyorum. Ayrıca tüm Sephora'larda da bulabilirsiniz. Nasıl peki derseniz? Çok fazla bir yağlılık hissi bırakmıyor. Asla ama asla gözünüzde bir yanmaya neden olmuyor. Şişenin ağız kısmında minik bir deliği var. İstediğiniz miktarda dökebiliyorsunuz.

Neutrogena göz makyaj temizleyicisi de bence Clarins'den çok farklı bir durumu yok. Sırf bloglardan görüp merak ettiğim için kullandım ve çok memnun kaldım. Ağız kısmının çok buyuk olduğundan fazla döküldüğünü söyluyorlardı; fakat bence çok daha iyi ve hiç döküp saçmadım şu zamana kadar. Yağlılık hissi Clarins'den farklı değil. Ama şöyle bir durum var ben göz makyajımı çıkarttıktan sonra yüzümü mutlaka yıkarım. Bu yüzden de yağlı bir durum kalmıyor geride. 

Yine Neutrogena göz makyaj çıkartıcısını alır mıyım? Evetttt... Benden tam not aldı...


Prof. Dr. Beauty

2 yorum:

  1. merhabaa :) göz makyaj temizleyicisi favorimm
    blogunu çok hoşuma gitti keyifli paylaşımlar var,banada beklerim izleyuicim olursanız mutlu olurum bol bol görüşmek dileğiylee :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederım :) Bende blogunu begendım :)
      Senide beklerim izleyicim olarak.
      Sevgıler :)

      Sil