Sayfalar

3 Aralık 2012 Pazartesi

Parodontax


Parodontax Diş macunları konusunda çok araştırma yaptım. Çevremdekilere çok danıştım. Sonunda tadından dolayı olan tüm olumsuz yorumlara rağmen aldım. Bende bir gariplik olabilir; çünkü tadında öyle "amannn tanrımmm kusucam" ya da "asla bı daha agzıma surmem" tarzı bir durum olmadı. Hemde ilk kullandıgım andan ıtıbaren. Bence tadında öyle coooook fecı bır durum asla yok. Eger cok tedırgın olanlar varsa ufak boylarından alıp deneyebılırler. 

Unutmayın kanayan hiç bir şey iyi durumda olamaz. Diş etimizde bir kanama varsa demek ki bir problem var demektir. Düzenli olarak dişlerimizi fırçaladığımız gibi elma gibi meyveleri ısırarak yemekte bir bakıma fiziksel temizlik sağlayacaktır.

Parodontax'ın diş eti kanamaları için faydalı olduğunu duydum ama tadından dolayı korkuyordum. Neyse ki tadının gayet normal olduğunuda görünce sürekli kullanmaya devam ediyorum. Diş eti kanamalarımın geçip geçmediği konusunda yorumlarımı ilerleyen günlerde yapıcam...


Prof. Dr. Beauty

2 yorum:

  1. Merhaba benimde arasıra diş eti kanamalarım oluyor bende en kısa zamanda deneyeceğim paylaşım için teşekkürler... Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bensu yorumun için tesekkur ederım, tabiki gelirim bloguna :)..
      Öptum

      Sil