Sayfalar

1 Nisan 2013 Pazartesi

Pazar Sohbeti




Bu haftam cok guzel basladı. Mutluluk içindeydim. Baharın gelıyor olması havalarında guzelleşmesı ve aşk kokusu başımı döndürdü. Aşk diorum da kendi aşkım değil. Bazen olurya hersey tamamdır daha ısteyebılcegın hıc bısey yoktur. Tipde tamamdır. Ama lanet olsun işte o kocaman bir ama vardır içinde.. Söylesen söyleyemezsın. Dursan imkanı yok durmak ıstemıorsundur. İşte öyle bir haldeydim. Tamam aşk onun askı, tamam hersey aynı, tamam cok sevıyor, tamam beynen aynıyız. AMA hissetmıyorsam nolcak... O mutlu ama pekı ya ben... Bu baska bır kımya baska bısey akıl sır ermıyor. Ama en basından son vermek bana cok mantıklı geldı ve öylede yaptım. Oyuzden bu hafta guzel baslayıp kotu bıttı. Baska bırını uzmek kırmak cok uzucu bır durum.. Hele kı karsı taraf agır konusmaya baslayınca cok daha uzucu hale gelıyor. Allah biliyor ya kalbımı ben ne yapabılırım kı baska. Ben istemezmıydım bıseyler hıssetmek... 
Karşılıklı bir sevginin olduğu güzel aşklar dilerimmm...

Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder