Sayfalar

7 Nisan 2013 Pazar

Pazar Sohbeti :)


Pazar pazarrrrr pazarrrrrrr :) .... İlk kez bir pazar rahat rahat kendimle ilgilenebilicem. Yoğun zamanlar geçiriyorum. Zaten yoğunlugun azalacagını da sanmam ama şikayetçi de değilim... Bu pazar benim pazarım ilan ediyorum.... Huzur, anlıkta olsa bir sakinlik ve mutluluk :D

Bu hafta anladım ki bazen kalbinin sesini dinlemek çok önemliymiş. Bazı kararları almak çok zor da olsa en azından aldığın kararın dogru oldugundan emin oldugun an tum yuk omuzlarından iniyor ve tahmın edemeyecegın bır huzur kalıyor gerıde.. Iyıkııı yapmısım evett ıyıkıı gıtmısımmmm dıyorum.. Yıne olsa yıne gıderım ardıma bakmam... Cunku boguluyorum nefes alamıyorum; cunku sevmıyorum.

Anladım ki sevgi aşk önemliymiş. Mantık tek basına bir hiç... Sevgi de mantıkta olmalıymıs..

Herkese huzur dolu bir pazar dilerim...
Askın ve mantıgın tam uyuştuğu aşklar dilerim...
Sevgiler :)

Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder