Sayfalar

31 Ocak 2013 Perşembe

Mimlendim Mimledim =)


Mimlendim A dostlarrrrr hahaha :D

Kozmetik Delisi tarafından mimlendim :D.. Cok tesekkur ediyorum Kozmetik Delisi ne =)))..

Mimlenmek ne oluyor yahu diyorsanız açıklıyım. Bende Kozmetik Delisi sayesınde ögrendim.
Bir zincir gibi... Yani size bu ödülü veren arkadaşınız size 11 tane soru soruyor ve kendiniz hakkında 11 tane gercegi yazıyorsunuz.. Sizde birilerini mimliyorsunuz... Ve sizde 11 tane soru soruyorsunuz... Daha detaylı bilgi için kokosdilos un sayfasından inceleyebilirsiniz..

Kozmetik Delisinin Benim için Hazırladığı sorular ve cevaplarımmmm :D

1. İç güzelliği mi yoksa dış güzelliği mi?
Dış güzellik =)... İç güzellik yaş ilerledikçe kıymetleniyor...

2. Fotoğrafı çeken misiniz yoksa çekilen misiniz?
Çekilen benimdir. Bayılırım fotograf çekinmeye :D

3. Gazeteyi internetten mi okursunuz yoksa elinizde sayfalarını çevirerek mi?
Eskiyi severim gazete olsun kitap olsun dokunmak isterim.. Yoksa tatmin olamıyorum =)

4. Sizce aşk var mı?
Aşk yok sevgi var

5. Vazgeçemediğiniz makyaj malzemeniz nedir?
Allıkkk ve eyeliner 

6. Hayatınızdaki dönüm noktası olan yaş kaçtır?
24

7. Dünya'da en çok görmek istediğiniz yer?
Cuba cuba cuba

8. 1 günlüğüne kimin hayatını yaşamak isterdiniz?
Kendi hayatımdan çok memnunum maşallah diyim :)

9. Estetik yaptırsanız nerenize yaptırırdınız?
Yaşım ilerleyince her türlü estetiğe açığım :) ama suan değil.

10. En çok nerenizi beğeniyorsunuz?
Bacaklarımı... Ama bence herkes kendini tümüyle begenmeli!

11. Size göre diğer insanlardan en farklı bulduğunuz özelliğiniz nedir?
Mızmız ve trip atan biri hıc degılimdir... Cok nazlı bırı gıbı görunsemde kaya gibiyimdir :D... 


Prof. Dr. Beauty Hakkında 11 ulu gerçek wuuuu =))
1. Seyahat etmeye bayılırım.
2. Yeni yemekler yeni mekanlara gitmeyi keşfetmeyi severim.
3. Hayvanları çok sevdiğim halde kendimde o sorumluluğu göremediğim için hayvancıkları mundar etmemek için asla sahiplenmeyi düşünmem.
4. Kitap kurduyum.
5. Özgürlüğüme düşkünüm :)
6. Psikolojik destek konusunda iyiyimdir.
7. Belirsizlikten nefret ederim.
8. Allıklara karşı bir zaafım var. Nedense sürekli almak istiyorum kullanmasam da..
9. Inception filmi en sevdiğim filmdir. 
10. Romantik değilim ama olmaya gayret ediyorum :D
11. Cimrilikten nefret ederim hediye alıp vermeye bayılırım....


İşte bende Mimledim :)

Mimlediğim Dostların Cevaplayacağı 11 ulu soru wuuuuu :P :)
1. Tercih yapacak olursanız... Aşk mı? Kariyer mi?
2. Aşkta gurur olmalı mı?
3. Aşk Evliliği mi? Mantık Evliliği mi?
4. Kendinizde sevmediğiniz özelliğiniz nedir?
5. Kendinizi stresli anlarda nasıl motive edersiniz?
6. Geçmişe dönseniz hangi anı yeniden yaşamak düzeltmek istersiniz?
7. Erkeklerde en beğendiğiniz olmazsa olmaz dediğiniz özelik/özellikler  nedir?
8. En sevdiğiniz renk?
9. Dünyada en çok görmek istediğiniz yer?
10. En sevdiğiniz vazgeçilmeziniz olan kozmetik ürün/ürünler nedir?
11. Henüz gençken yapmak istediğiniz 3 şey?



Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder