Sayfalar

22 Ocak 2013 Salı

Peki Birinci Tekil Şahsın Aşkı Gerçek mi???


Aşk deyince hep "Acaba beni seviyor mu? Bana aşık mı gerçekten?" diyoruz daaa Peki ya bizim aşkımız gerçek mi??? Aşk var mı yok mu diye bir önceki yazımda bunu sorgulamıştım. Ama sankı ikinci tekil şahısın aşkını sorgular gibi oldum. Oysa ben her iki aşk kalıbını da sorguluyorum hem "Benım Aşkım" hem de "Senin Aşkın"ı sorguluyorum.. Yani özetle AŞK var mı?? Bu sorunun cevabı için karşımızdakinin aşkını sorgulamadan önce kendimizden başlamalıyız. Biz aşık mıyız gerçekten? Baya zor bir soru oldu bu... Ne kadar garip bir kimya belirsizlik yumağı resmen AŞK. Bence anlık bir şey Aşk... Bakışlar kesişir ve woww dersin bir anda içinde kimyasal bir reaksiyon ceryan eder ve tamam bu kadar. Sonra sen bırını sevmek ıstedıgın ıcın seversın onun kaşını gözunu.. Artık arayış bitmiş olsun ve çifte kumru profılı verebılecegın bır sevdıcek bulmussundur. Artık partylere fasıllara her tür mekana giderken bir çiftsindir. Eee bi havada katar bu sana... Hele bide örnek bir ilişki profili çizmişsen senden mutlusu yoktur. Bu ilişkinin bitmesini istemezsin çünkü bunca emek var uğraşmışsın mutlu bir fotograf olusturmussun. Simdi ayrılıp baştan mı başlamakkk yooo yoooo hayırrr... O zaman kendi aşkımızda gerçek DEĞİL... Biz o hissettiğimiz duyguları aşk sanıyoruz bence.


Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder