Sayfalar

31 Ocak 2013 Perşembe

Mutsuz İnsanlar mı Owww Yoooooo !!!


Hayata olumsuz bakıp kendi umutsuzluğu içine birde sizi çeken insanları sevmiyorum işte! Tamam canım sen umutsuz mutsuz ve her şeyi yok olmaz imkansız olarak görebilirsin. Ama bari çevrendekilerin umutlarını neden tuzla buz ediyorsun. Enerjimi emiyor resmen böyle insanlar. Ya bide ben hayalci biride değilim. Oldukça mantıklı biriyim. İşte benim çileden çıktığım durum bu kadar ayakları yere basan fikirlerim olmasına rağmen bazı insanlar kendi mutsuzluk tohumlarını lütfen benim umutlarımın içine serpmesin. Kendi mutsuzluklarınız da mutsuzluklar dilerim.... 

Neyse sinirlendim ama lütfen birazcık mutlu olmayı deneseniz.. Lütfen memnun olmaya çalışın geleceğe biraz daha parlak bakın...

Tamam, evet, bende umutsuzluğa mutsuzluğa kapıldığım oluyor. Ama kimsenin hayallerinede yoooo olmaz ehehe saçma diye söylenmiyorum.

Belkide saygı duymak gerekiyor... Mutsuzluğa da mutluluğa da....


Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder