Sayfalar

3 Şubat 2013 Pazar

Pazar Sohbeti :)


Pazarları severim... Kim sevmez ki :).. Ama yetmıyor, bana 2 pazar lazım :P. Tum bir haftanın yorgunlugu, stresi, eğlence bitkinliği hepsinin yükü pazar günün omuzlarındadır. 
Geride kalan bu haftamı değerlendirecek olursam...... Bu hafta sakindi. Evet gercekten sakın bir haftaydı. Tam istediğim gibi dilediğim kadar kitap okuyabildim ve dilediğim kadar düşünme fırsatım bile oldu :).. Bazen o kadar kosturmaca arasında dusunmeyi kendimi dinlemeyi unutuyorum. Bu hafta iyi bir arınma haftası oldu. İki haber aldım. İlkini duydugum gibi panik yaptım ama sonra sakinlesince "ammaaaan iyi yaa güzelll güzeeeelll :D" dedim. Diğer haber ise basta üzdü beni ama sonra fark ettim ki "oh oldu, bana iyi oldu" :) Aklımın basına gelmesi için hak etmiştim bunu. Cok garip ama şimdi daha iyi hissediyorum kendimi :)
Bakalım kapıya dayanmış olan bu haftada neler bekliyor beni :) İnş guzel huzurlu ve mutlu haberler dolu bir hafta olur....
Herkese şimdiden güzel bir hafta diliyorum.......:)


Prof. Dr. Beauty

2 yorum:

  1. Pazarları ben sevmiyoruuuuum :)) ve güzel bir hafta diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canım :) sanada güzel bir hafta dilerim...

      Sil