Sayfalar

10 Şubat 2013 Pazar

Pazar Sohbeti :) #2


Heyyyy!! Hoppp durun! Hafta ne zaman bitti yaaa!!! Bir haftam bir haftama uymuyor. Rutin diye bi olay kalmadı arkadaşım bende. 
Bu hafta baya yoğun geçti. Şikayetçi misin derseniz. Yooo :). Güzel bir haftaydı aslında. Çaba sarf ettim, dil döktüm, uzaklara gittim geldim, dostlarla yemekler yedim, kahve sohbetleri yaptım, ha oldu ha olacak hadi bakalım hayırlısı derken hafta bitti. Bakalım önümüzdeki haftalar da bizleri neler bekliyor. 
Kendim dışında.. Haberlerde gökyüzünden sarkan örümcekler mi istersin, gök taşı çarpacak mı aceeeba haberleri mi, yoksa ülkemizdeki ve dünyadaki bazı yerlerdeki manyak hava olayları mı istersin... Dunya bı garip hale girdi depresyonda gibi. Allah yardımcımız olsun...

Herkese Mutlu Pazarlar....:)


Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder