Sayfalar

17 Şubat 2013 Pazar

Pazar Sohbeti :)


Ve yine bir pazar günü daha ve yine bir hafta daha bitti... Bu hafta öyle bir haber aldım hatta kendi gözlerimle dahi gördüm ve şok oldum üzüldüm de tabi ki. Nasıl tanımışım aslında neymiş.. Ya da bana nasıl tanıtmıs kendını ve aslı neymıs. Üzüldüm ama daha iyi oldu, gerçekte nasıl biri olduğunu gördüm. Bunda da bir hayır vardır mutlaka. Ama bunu yaşamak üzücü tabi ki.. İnsan neden baska birini kandırmaya çalışır anlamıyorum. Aklım almıyor nasıl bir karakter nasıl bir kişiliktir bu. Tek beni de değil tanıdıgım tanıştıgımız herkesı kandırmıs. Allaha havale ediyorum. Bin pişman ve bin perişan olmasını da dilerim :) Ayrıca hayatımın bir daha köşesinde kenarında böyle serefsiz insanlarla karşılaşmak muhattap olmak istemiyorum.

Bunun dışında güzel seylerde oldu tabiki :).. Ve inşşşş bu önümüzdeki haftada güzel seyler olmaya devam edecek. Koşturmacalı yenilikler dolu bir zaman dilimi var önümde. İnş güzel olur herşey.... :)

Herkese simdiden güzel bir hafta dilerim ve hayatınızdaki mikroplardan kurtulmanızı dilerim ;) :)

Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder