Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

Pazar Sohbeti :)


Haftalar su gibi akıp geçiyor. Zaman aslında her şeyden değerli deee biz kıymetini hiç bilmiyoruz. Hani olur ya  bir şeyler azalınca anlarsın kıymetini. Bizlerde yaşlanınca anlıcaz bu zamanın kıymetini. 
Bu hafta yıne her zamankı gıbı baya harektli geçti. Güzel olumlu bir haftaydı. Gerçi haftaya başlarken hiç mutlu değildim ama hafta sonuna dogru keyfım oldukca yerıne geldi. Cumartesi de zaten sohbet muhabbet ıyıce kendıme geldim :)..
Bunların dısında bayaaa yapmam gereken şeyler var. Cok pis tırsıyorum çok çalışmam lazım cooooook. Bu seferde iş güç stresi sardı beni kara kara düşünüyorum. Bu önümüzdeki hafta tamamen yenilikler dolu olacak ve inşşşşş bu yeniliklerin hepsi beni mutlu eder :)
Herkese iyi geceler veeee güzel huzur mutluluk dolu bir hafta dilerimmmmm :)

Prof. Dr. Beauty 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder