Sayfalar

12 Kasım 2012 Pazartesi

Severek Ayrılalım...



Severek ayrılalım aşka hasret kalalım... Bla bla blaaaa... Severek ayrılmak filmlerde ve şarkılarda olan bir durum. Tabi ki istisna durumlar elbette vardır; ailelerin karşı çıktığı ya da benzeri durumlar.. Ama kim sevdiğini bırakır. Sevdiğimiz bir eşyayı bile bırakmak istemezken kim canının yarısını bırakır... Hele ortada ahım şahım bir durum yokken....
Aslında "Severek ayrılalım" sözü ayrılmak isteyen tarafın kullandığı ve masum gibi görünsede altında çok başka anlamlar taşıyan bir sözdür.

1. Bu sözü hiç bir manasını düşünmeden sadece karşındakini kırmadan ayrılmak için kullananlar; "Aslında bende seni seviyorum ama bir süre uzak kalmalıyız. Olmuyor. Sen üzülme bende seni seviyorum" imasında karşı tarafı üzmemek adına söylerler.

2. Birde hinlik peşinde olanlar vardır. "Seviyorum seni ama kafam çok karışık, ayrılalım.." Yani "Bebeğim bir sürü kız/erkek var. Tamam senin yerin ayrı onlardan ama bir dur ben bi bakım onlarla da bir ilgileneyim. Eğer aradığımı bulamazsam sana dönmeye bir kapım olsun" diye düşünüp kendilerini sağlama almak için konuşanlarda var.

3. Daha farklı bir açıdan bakacak olursak. En azından bu yukarıdaki iki maddeden daha fazla sevgi içeren bir madde. Seviyordur, evet gerçekten seviyordur; ama artık karşısındakinin sorumsuzluğu ilgisizliği ya da hoşuna gitmeyen davranışları yüzünden ayrılmayı düşünüyordur. Evet, severken ayrılmak zorundadır; çünkü yürümüyordur. "Seviyorum seni ama bu bu bu davranışların bu ilişkiyi mahvediyor, ayrılmalıyız" diyerek karşısındakine "seviyorum seni ama toplan hemen düzelt kendini gidiyorum ben hııııı" anlamında azda olsa sevgiyle karışık tehdit amaçlı söylenir. Ama bu üçüncü maddede farklı bir durum var, fark ettiyseniz? Sözü söyleyen seviyor ama sanki söz söylenen kişi davranışları düzeltmeye yeltenmezse sevmediği açıkça görülüyor. Yani yine tek bir taraf seviyor..

Bence büyük yalanlar başlığı altında bir numara olur bu "Severek Ayrılalım.." sözü.

Peki sizce "Severek Ayrılmak" doğru bir söz mü?





Prof. Dr. Beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder